بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 ارديبهشت 1403 در ساعت 11 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق مجموعۀ ایران هیدرولیک مرکزی در برند های معتبر در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ، این مجموعه بهترین گزینه خواهد بود. بیل مکانیکی دارای بخش های مختلف است که هر یک از این بخش ها دارای اهمیت بالایی هستند. هماهنگی اجزا در بیل مکانیکی موجب می شود که این ماشین بتواند پر قدرت ، انواع فعالیت های ساخت و ساز را انجام دهد. از موارد مهمی که افرادی که با بیل مکانیکی سر و کار دارند باید به آن توجه کنند، آشنا بودن با قطعات بیل مکانیکی می ‌باشد.

انواع قطعات بیل مکانیکی

 با شناخت بیل مکانیکی و قطعات آن می ‌توان در صورت وجود آسیب در هر یک از لوازم یدکی بیل مکانیکی به بهترین شکل آن را رفع نمود. در ادامه به انواع بخش های بیل مکانیکی می پردازیم:

  • قسمت گردان بیل

بخش گردان بیل مکانیکی را اتاقک بیل تشکیل می دهد. بخش گردان بیل مکانیکی قسمتی است که  کاربر در آن قرار گرفته و ماشین را هدایت می کند. بنابراین این قسمت از قطعات بیل مکانیکی ، بسیار مهم و ضروری است.

  • سربیل

سربیل یکی از قسمت های بیل مکانیکی است که در تماس با زمین بوده و عملیات را بر روی مواد خاکی انجام می دهد. این بخش از لوازم یدکی بیل مکانیکی را به اسم باکت هم می شناسند.  

قطعات بیل مکانیکی و کارکرد آن ها

  • موتور دیزلی

مهم ترین قطعات بیل مکانیکی ، موتور است . موتور به عنوان محرک بیل مکانیکی ، تامین انرژی لازم برای قطعات را انجام می دهد و موتور بیل مکانیکی از نوع درون سوز بود و از دیزل برای کارکرد خود استفاده می کند. در این موتور ها ، مخلوط هوا و سوخت بدون ایجاد جرقه ، احتراق دارند.

  • پمپ هیدرولیکی

پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی از قطعاتی است که با دریافت توان لازم از ورودی ، از طریق سایر لوازم یدکی بیل مکانیکی، آن را به صورت خروجی ارائه می نماید. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی در نمونه های اصلی از طریق این مجموعه با قیمت عالی انجام می گیرد.

  • سلکتور

سلکتور از قطعات بیل مکانیکی است که شیر تقسیم ورودی نیز نام دارد. سلکتور قطعه ای است که وظیفه این قطعه ، دریافت ورودی از پمپ هیدرولیکی و تقسیم فشار و دبی روغن به جک های هیدرولیکی و هیدروموتور می باشد.

  • چرخ بیل

چرخ بیل از مهم ترین بخش های لوازم یدکی بیل مکانیکی است که در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری است.برای اطلاع از قیمت قطعات بیل مکانیکی با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی با قیمت ارزان

 اگر می ‌خواهید خرید لوازم یدکی مکانیکی را با مناسب‌ ترین قیمت انجام دهید پیشنهاد ما به شما فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی می ‌باشد. این مجموعه بهترین قطعات را در برند های معتبر به شما ارائه می‌ کند. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی انجام می گیرد و قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی

در زمان خرید قطعات بیل مکانیکی باید دقت داشته باشید که این قطعات را با کیفیت عالی تهیه کنید زیرا در بازار انواع قطعات مکانیکی با کیفیت ‌های مختلف ارائه می ‌شود و برای این که بتوانید نوع مناسبی از این قطعات را تهیه کنید باید دقت زیادی داشته باشید. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی در برند های معتبر جهان از طریق این مجموعه ارائه می شود. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. در صورتی که نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی دارید از طریق سایت ایران هیدرولیک مرکزی ، بهترین قطعات بیل مکانیکی را انجام دهید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر