بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش قطعات بیل مکانیکی اورجینال با قیمت مناسب از طریق فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی انجام می گیرد.  برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی می توانید به صورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید. بیل مکانیکی از ماشین های سنگین است که در راهسازی و ساخت و ساز ها از آن استفاده می شود. این ماشین کاربردی می تواند برای تخریب سنگ ها ، انتقال خاک، اماده سازی بستر برای ساخت سازه ها و... مورد استفاده قرار گیرد.

انواع قطعات بیل مکانیکی

قطعات بیل مکانیکی شامل انواع بخش های این ماشین است و در ادامه می خواهیم به اجزای بیل مکانیکی بپردازیم:

  • قسمت گردان

از قطعات بیل مکانیکی  می توان به قسمت گردان اشاره کرد. این بخش که همان کابین است محلی برای قرار گیری هدایت کننده می باشد. کابین به صورت گردان می باشد زیرا بر روی صفحه ی گردانی قرار گرفته است. از طرفی بازو بیل مکانیکی نیز بر روی  صفحه گردان قرار دارد. به این صورت بیل مکانیکی می تواند با استفاده از این لوازم یدکی بیل مکانیکی به نقاط مختلف دسترسی داشته باشد.  

  • چرخ‌ ها

از مهم ترین قطعات بیل مکانیکی می توان به چرخ ها اشاره کرد. لوازم یدکی بیل مکانیکی هر یک مهم هستند و چرخ ها در این ماشین در مدل های لاستیکی و زنجیری بوده و امکان حرکت را به بیل مکانیکی می دهند.

  • سر بیل

بخشی از بیل مکانیکی که عملیات را انجام می دهد، سربیل است. همچنین بخش جلویی بیل مکانیکی که با زمین تماس دارد ، باکت است. این لوازم یدکی بیل مکانیکی می توانند دستور های داده شده را اجرا کنند. همچنین انواع لوازم دیگر مانند قیچی ، چنگک ، مته و...  در این بخش از بیل مکانیکی متصل شده و برای کار های مختلف به کار گرفته می شود.

قطعات بیل مکانیکی و انواع آن

  • دکل و استیک

دکل و استیک از قطعات بیل مکانیکی هستند که شامل بازو و مفاصل آن است. با استفاده از این لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان انواع عملیات عمرانی را انجام داد. به دلیل این که فروش قطعات بیل مکانیکی با درجه ی کیفی مختلف ارائه می شود، در خرید قطعات بیل مکانیکی باید دقت کنید که قطعات با کیفیتی را تهیه نمایید.

  • موتور دیزلی

موتور به عنوان مهمترین مهره در هر وسیله ای است که در بیل مکانیکی نیز نقش مهمی را در میان قطعات بیل مکانیکی ایفا می کند. از لوازم یدکی بیل مکانیکی که بسیار مهم بوده و نیرو را به سایر بخش های این ماشین می رساند، موتور است.

  • پمپ هیدرولیکی

پمپ هیدرولیک از لوازم یدکی بیل مکانیکی است که توان را از موتور می گیرد و آن را برای حرکت به کار می گیرد.

  • سلکتور

سلکتور را شیر تقسیم هم می نامند که این بخش از قطعات بیل مکانیکی با دریافت ورودی از پمپ هیدرولیک، موجب تقسیم فشار و دبی روغن برای جک های هیدرولیکی و هیدروموتور ها می باشد.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

برای خرید قطعات بیل مکانیکی نیاز است که این قطعات را بشناسید و اطلاعات لازم را درباره ی لوازم یدکی بیل مکانیکی به دست آورد. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی در نمونه ی اصلی نیاز به شناخت قطعه دارد. امروزه در بازار ، قطعات به صورت اصلی و تقلبی به فروش می رسد و باید دقت داشته باشید که قطعات اصلی را تهیه کنید زیرا قطعات تقلبی ، کیفیت لازم را ندارند.

فروش قطعات بیل مکانیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل اجزای مختلف این ماشین هستند که نقش هر یک بسیار مهم است. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از مراکز معتبر فروش قطعات بیل مکانیکی است که فروش قطعات بیل مکانیکی را در نوع اورجینال ارائه می نماید. با خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی از این مجموعه ، از اصل بودن قطعات اطمینان پیدا خواهید کرد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر